Forum

-Schrijf iets
-Write something
-Comparte lo que quieras

5 thoughts on “Forum

  1. Hallo Maurice,

    Laatst liet ik een vriendin luisteren naar je CD Live at Paradox. Ze was zo enthousiast, dat ik haar graag een exemplaar cadeau zou doen. Is er nog een te koop?

    Vriendelijke groet,
    Matt Dings

    • Hallo Matt,

      Dat is lang geleden dat wij contact hadden, erg tof dat mijn eerste cd jou en anderen nog zo bevalt!

      Ik dacht dat alle exemplaren inmiddels weg waren, maar een tijd geleden bleek er nog een half doosje ergens te liggen. Die moet ik wel even weer zoeken! Wanneer moet je hem hebben? En ook mijn excuus voor de late reactie, er wordt meestal spam op mijn site gezet.

  2. Beste Maurice,
    Zaterdagavond met mijn broer Paul komen luisteren en genieten bij Paradox, een echt mooi concert, heb zitten genieten van jou kunnen, en de anderen die erbij waren. We waren op de gasten lijst gezet en ooral Paul voelde zich erg vereerd.
    Hartstikke bedankt namens Peter en Paul Coolen,
    Het ga je goed.

  3. Mocht u deze man willen inhuren? Denk alstublieft twee keer na hierover. Hij lapt de Corona maatregel aan zijn laars, en roept op voor een revolutie tegen de overheid. Dit terwijl de IC’s bom vol liggen met Corona gevallen, en verpleegkundigen strijden voor elk leven. De politie wordt bekogeld met stenen terwijl ze het volk proberen te dienen.

    Als deze man echt achter zijn stampunt staat laat hij dit bericht op zijn website staan.

Leave a Reply to Maurice Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *